Iustin Paraschiv, președintele Carmistin, unul dintre cei mai importanți jucători din industria agroalimentară din România, a anunțat extinderea portofoliului de produse în 2023, lansând prima gamă de ouă ale brandului, provenite de la păsări crescute în cele mai optime condiții.
În 2023, compania își va lansa prima gamă de ouă, provenite de la găini vegetariene, sub brandul La Provincia. Acest lucru reprezintă o veste importantă pentru consumatorii ce caută produse de calitate superioară și provenite dintr-o agricultură sustenabilă și responsabilă.
Carmistin este o companie cu experiență îndelungată în producția și comercializarea produselor alimentare de înaltă calitate. Lansarea gamei de ouă sub brandul La Provincia continuă angajamentul companiei de a oferi produse sănătoase și gustoase, care se aliniază nevoilor și preferințelor actuale ale consumatorilor.
Pentru 2023, Iustin Paraschiv și-a stabilit un plan îndrăzneț de dezvoltare, care vizează în principal extinderea gamei de produse a companiei și îmbunătățirea continuă a calității acestora. Prin achiziționarea fermei de la Colceag, Carmistin a inițiat producția de ouă, care ajută la extinderea portofoliului de produse și promovează conceptul de fermă tradițională, în creștere în popularitate în rândul consumatorilor preocupați de calitatea alimentelor și de impactul asupra mediului înconjurător.
Grupul Carmistin promovează conceptul de fermă tradițională, care se caracterizează prin metode de producție mai puțin intensive și respectarea valorilor ecologice și de bunăstare animală. Păsările sunt hrănite cu cereale cultivate pe terenurile deținute de companie, în zone recunoscute pentru aerul curat și solurile nepoluate. Astfel, ouăle provin de la găini vegetariene, hrănite dintr-o agricultură proprie responsabilă, asigurând gust autentic și culoare intensă și naturală a gălbenușului.
Brandul La Provincia oferă o gamă variată de produse de înaltă calitate, gustoase și sănătoase, adaptate nevoilor consumatorilor. În acest an, La Provincia a lansat prima gamă de ouă, care se vor regăsi în hipermarketurile Kaufland, ambalate manual pentru a asigura cele mai înalte standarde de calitate.
Lansarea gamei de ouă sub acest brand continuă angajamentul companiei de a oferi produse de calitate superioară, aliniate cerințelor actuale ale consumatorilor. Această nouă direcție abordată de Iustin Paraschiv este sprijinită de viziunea societății actuale, care urmărește o dezvoltare agroalimentară responsabilă și sustenabilă, precum și interesul tot mai pronunțat al consumatorilor pentru produse cât mai sănătoase și cu un gust autentic românesc.
În prezent, compania Carmistin deține mărci românești puternice, grupate în trei linii de business, mai precis: pui, porc și agricultură. Carmistin s-a diferențiat pe piața agroalimentară din România prin includerea în proporție de 90% a lanțului de producție agrozootehnic, pornind de la cultivarea cerealelor, creșterea animalelor, până la distribuția produselor și preparatelor din carne în retail.
Astfel, prin extinderea portofoliului de produse și promovarea conceptului de fermă tradițională, Carmistin continuă să crească în domeniul agroalimentar, răspunzând nevoilor și așteptărilor consumatorilor, și susținând dezvoltarea economică a comunității prin crearea de locuri de muncă. Prin aceste acțiuni, Iustin Paraschiv și compania Carmistin își consolidează poziția pe piața agroalimentară din România și își îndeplinesc angajamentul de a oferi produse de calitate superioară și sustenabile.